EĞLENCE MERKEZLERİNİN TEMEL ANLAYIŞININ “FARKLILIK” ÜZERİNE KURULMUŞ OLDUĞUNU BELİRTEN TMR EĞLENCE MERKEZLERİ ŞİRKET ORTAĞI UĞUR KAYKAÇ, “OYUN EKİPMANLARIMIZI ÇOK SIK DEĞİŞTİRİYORUZ. HER YIL EĞLENCE MERKEZLERİMİZİN MAKİNE VE EKİPMANLARININ ASGARİ YÜZDE 25’İNİ YENİLİYORUZ.” İFADELERİNDE BULUNDU.
AMACIMIZ YÜZDE 100 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Öncelikle TMR Eğlence Merkezleri hakkında kısaca bilgi alabilir miyiz?
“Eğlenmek Hepimizin Hakkı” yaklaşımı ile başta çocuklarımız olmak üzere; ebeveynler ve tabii ki gençlere yönelik son teknoloji elektronik oyun makineleri, simülatörler, yeni nesil soft play oyun alanları, klasik eğlence araçları olan çarpışan arabalar, poligon vb. oyun eğlence ekipmanları ile alışveriş merkezleri başta olmak üzere; bu hizmeti en doğru şekilde sunmaya gayret eden bir şirketiz. Amacımız yüzde 100 müşteri memnuniyeti ile kusursuz hizmet üretmektir.
KUSURSUZ HİZMET ANLAYIŞI…
TMR Eğlence Merkezlerinin bünyesinde hangi markalar bulunuyor?
Şirketimiz, perakende alanında 10 yıllık tecrübesi olan “Funny Day Eğlence Merkezleri” markası ile hizmet üretirken; yine bu alanda Türkiye’nin ilk soft play ve çocuk eğlence markası olan “Smart Play” markasını da bünyesine katarak ilerlemiştir. Funny Day ve Smart Play markaları, farklı lokasyonlarda fakat aynı kusursuz hizmet anlayışı ile büyümeye devam etmektedir.
Çalışmalarınız iki farklı marka adı altında gerçekleştiriliyor. Bunun nedeni nedir?
Funny Day markamız büyük metrekarelerde ( 700 – 1.300 metrekare ) her yaşa eğlence hizmetini sunmayı amaçlarken; Smart Play ise 300-700 metrekare aralığında çocuk odaklı olarak hizmet veriyor. İki marka, kendi alanlarına daha fazla odaklanırken, ihtisas alanlarında konularında en detaylı ürün AR-GE’leri ile gelişimlerini daha odaklı yapmaları amacıyla bu ayrıştırma planlanmıştır.
YENİ KONSEPT TAMAMEN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ODAKLI
Bu eğlence merkezlerinizin konseptleri nasıl?
2018 yılında eğlence merkezlerimizde yeni konseptimizi uygulamaya başladık. Mimari konseptimiz halihazırdaki markalardan tamamen farklı bir tasarımdır. Müşterilerimizin eğlence merkezlerimizde daha uzun süre kalmasını amaçlayan yeni renkli mimari konseptimiz oyun ekipmanları ile tamamen müşteri memnuniyeti odaklıdır. Dünyadaki tüm üreticiler üzerinden yaptığımız AR-GE ve tedarik çalışmaları ile en yeni teknoloji makine ve ekipmanları müşterilerimize sunuyoruz. Makinelerimiz ve mimari tasarımımızla bir bütünlük içinde müşterilerimize hak ettiği hizmeti sunmayı amaçlıyoruz.
TEMEL ANLAYIŞIMIZ “FARKLILIK”
Eğlence merkezlerinizdeki son gelişmeler nelerdir? Neler yapıyorsunuz?
Eğlence merkezlerimizin temel anlayışı “ farklılık” üzerine kurulmuştur. Bu anlamda oyun ekipmanlarımızı çok sık değiştiriyoruz. Her yıl eğlence merkezlerimizin makine ve ekipmanlarının asgari yüzde 25’ini yeniliyoruz. Müşterilerimize sürekli en yeni ve en son teknolojileri sunmak markamızın temelini oluşturuyor. Mağazalarımızda eğlenen tüm müşterilerimiz, sürekli farklı oyun ekipmanlarını deneyebiliyor ve tarzlarına uygun ekipmanları merkezlerimizde kesinlikle bulabiliyorlar.
Okullara ya da organizasyonlara (doğum günü vs.) özel kampanyalarınız oluyor mu?
Bu konuda satış ve pazarlama faaliyetlerimiz kesintisiz devam ediyor. Toplu olarak eğlence anlayışına destek olmak anlamında, markalarımız bu konuda makul fiyat anlayışı ile okullarımızın yanındadır. Özellikle hafta içi zamanlarını daha ekonomik tekliflerle okul ve organizasyonlara sunuyoruz.
SON TEKNOLOJİ TEMİZLİK MALZEMELERİ…
Oyun merkezlerinizin temizlik süreci nasıl oluyor?
Temizlikte anlayışımız “evimiz gibi olmalı” yaklaşımıdır. Her sabah açılmadan ve her akşam kapanış sonrası düzenli temizlik programlarımız var. Özellikle bakterilere karşı, akademik destekle satın aldığımız en son teknoloji temizlik malzemelerini kullanıyoruz. Bu konu markalarımızın temel hizmet parametrelerinin başında geliyor.
Şu an kaç şube ile nerelerde faaliyet gösteriyorsunuz?
Şu an itibariyle 15 şubemiz bulunuyor. İstanbul, Ankara, Bursa, İzmir, Ordu, Balıkesir, İzmit, Tekirdağ, Edirne, Samsun, Amasya ve Artvin’de müşterilerimizle buluşuyoruz.
TOPLAM 4 BİN METREKARE BÜYÜME HEDEFİ
Yeni şube açılışlarınız olacak mı?
Türkiye’nin içinden geçtiği zor dönemlerde yeni AVM açılışları ciddi planlama sıkıntıları yaşıyor. Bu duruma rağmen 2019 yılında 3, 2020 yılında 2 şube kontratımız mevcut. Bunlara ilave olarak 2019-2020 yıllarında toplam da 4 bin metrekare büyüme planlıyoruz.
Kaynak: Mallreport